Konsertti Kärkölän vanhainkodissa 24.4.2012

Pidimme laulutilaisuuden Kärkölän vanhainkodissa 24.4.2012. Ohjelmassa oli muutama yhteislaulu sekä kuoromme esittämiä lauluja sekä kuoromme jäsenen Eeva Ikosen runolausuntaa. Talossa oli avattu ovet huoneisiin, joten suurin osa kuulijoista kuuli laulut omista huoneistaan.

Aloitimme yhteisesti Hämälaisten laululla. Kuoro lauloi sitten laulut Saimaanrannan laulu, On hetki, Kultakaloja ja Tulenliekki. Kultakaloja on kuoron vanha bravuurinumero, onhan se kuoron CD-levyllä aivan ensimmäinen kappale. Seuraava yhteislaulu oli Tuuli hiljaa henkäilee. Kuoron osuudesta oli sitten vuorossa Hymy ja Sininen huivi. Yhteislaulun Kevätsointuja jälkeen kuoro päätti konserin muistoja tuovilla vanhoilla lauluilla Emma ja Suviserenadi. Jälkimmäinen on Kauko Käyhkön tunnetuksi tekemä laulu.

Näpäytä alhaalta jotakin kuvaa, niin saat avatuksi kuvagallerian.

Meidät toivotettiin laulamaan Kärkölän vanhainkotiin uudestaankin, onhan Kärkölä Hollolan naapurikunta.

Kirjaaja: Matti Jaakkola – 27.04.2012